Grand od septembra na TV Prva!

Najveća produkcija na Balkanu, posle prekida dugogodišnje poslovne saradnje s Pinkom, od jeseni će paket velikih šou-programa emitovati na televiziji Teodora Kirijakua.

Lepa Brena

„Grand produkcija“, sa Sašom Popovićem, Brenom i Bobom Živojinovićem na čelu, od septembra će svoje emisije emitovati na kanalu televizije Prva.

Vlasnici najjače produkcije na Balkanu i jedne od najvećih televizija s nacionalnom frekvencijom su u pregovorima, ali je njihova saradnja, kako tvrde izvori bliski obema stranama, sve izvesnija.

Popović i Brena razgovaraju s predstavnicima televizije čiji je vlasnik medijska korporacija „Antena grupa“ iz Grčke, a ako sve bude kako je planirano, od jeseni će program Prve biti obogaćen paketom velikih šou-programa koje realizuje „Grand“.

– Od prekida saradnje s televizijom Pink emisije „Grand produkcije“ emituju se isključivo na njihovoj Grand narodnoj televiziji, koja trenutno može da se prati samo preko određenih kablovskih operatera i na Jutjubu. Na kanalu Željka Mitrovića ostalo je samo muzičko takmičenje „Zvezde Granda“, koje se uskoro završava. Od septembra paket emisija kakve do sada nisu postojale na Prvoj, a dolaze iz kuhinje maga Saše Popovića, doprineće većoj gledanosti ovog kanala – kaže izvor.

Kako smo saznali, „Grand šou“, „Grand parada“ i „Narod pita“ ostaće da se emituju na Grand narodnoj televiziji, a još se ne zna koji formati će biti prikazivani na TV Prva.

Inače, o saradnji „Granda“ i Prve, koja je tada bila TV Foks, spekulisalo se još u avgustu 2010. godine. Pričalo se da vlasnik „Antena grupe“ Teodor Kirijaku nudi Saši i Breni čak 15.000.000 evra da svoje emisije prebace na njegov kanal, ali su oni ipak odlučili da ostanu na Pinku. Poslovni odnos sa Željkom Mitrovićem završen je sredinom februara ove godine, nakon što su Popović i Živojinović 51 odsto „Granda“ prodali američkoj kompaniji „KKR investment“, koja je od 2013. godine većinski vlasnik kablovske mreže SBB.

Čitaj još  Provaljena još jedna mračna tajna Zorana Marjanovića!

Pozvali smo i „Grand“ i TV Prva ne bismo li dobili potvrdu naših saznanja, ali se nisu odazivali na pozive.

izvor: Kurir